Je winkelwagen is momenteel leeg!
Contact
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik een product laten personaliseren?
Je kunt een product laten personaliseren door contact met ons op te nemen. Om alvast wat inspiratie op te doen kun je kijken op de ‘personalisatie’ pagina. Samen gaan we kijken welk ontwerp het beste past bij jouw wensen.
Wat is de levertijd van (gepersonaliseerde) producten?
Omdat gepersonaliseerde producten met zorg worden gemaakt, kan de levertijd iets langer zijn dan bij standaard producten. Reken op een levertijd van ongeveer 3 – 5 werkdagen voor gepersonaliseerde items. Voor de standaard producten is dat 1 – 3 werkdagen.
Zijn de producten veilig voor baby’s en jonge kinderen?
Ja, we selecteren onze producten zorgvuldig op veiligheid en kwaliteit. Onze materialen zijn BPA-vrij, hypoallergeen en vrij van schadelijke stoffen, zodat ze veilig zijn voor baby’s en jonge kinderen.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
We accepteren retouren voor ongebruikte en niet-gepersonaliseerde producten binnen 14 dagen na ontvangst. Gepersonaliseerde producten kunnen helaas niet geretourneerd worden, tenzij er sprake is van een fout of defect. Neem hiervoor even contact met ons op door te mail naar info@studiomoonlight.nl
In welke maten zijn de babykleding en accessoires beschikbaar?
Onze babykleding is beschikbaar in verschillende maten, van 56 tot 68. Neem gerust contact met ons op als je advies nodig hebt over de maatkeuze of als je iets in een andere maat zou willen. Dan gaan we even kijken wat de mogelijkheden zijn.
Hoe was ik de gepersonaliseerde kleding en accessoires?
Voor het behoud van de bedrukking en kwaliteit raden we aan de producten op maximaal 30 graden te wassen, binnenstebuiten, en niet in de droger te doen. Op deze manier blijven ze lang mooi!
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Omdat we direct aan de slag gaan met jouw bestelling, is het belangrijk om eventuele wijzigingen zo snel mogelijk door te geven. Neem binnen 24 uur contact op met onze klantenservice; dan kijken we of we jouw bestelling nog kunnen aanpassen of annuleren.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Onze klantenservice staat klaar om je te helpen! Je kunt ons bereiken via e-mail op info@studiomoonlight.nl of je kunt bovenstaand contactformulier invullen. We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.
Kan ik mijn bestelling ook ergens gratis ophalen?
Ja, dat is zeker mogelijk! Bij het afrekenen zie je een optie voor het gratis ophalen in Oirschot.
Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
De verzendkosten worden bij het bestellen berekend op basis van de gekozen producten. Voor pakketjes die in de brievenbus passen betaal je €4,95 en voor de overige pakketjes €6,95.